.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراف گنجی به اقتدار مقام معظم رهبري

اكبر گنجي در مقاله‌اي در راديو زمانه بيانات اخير مقام معظم رهبري را نشانه كوتاه نيامدن ايشان در عرصه داخلي و بين‌المللي دانست و با اعتراف به اقتدار آيت‌الله خامنه‌اي به بررسي دلايل اين مسئله پرداخت.

 گنجي در تحليل بيانات اخير رهبرمعظم انقلاب در جمع كارگزاران نظام اسلامي، با اعتراف به اقتدار مقام معظم رهبري،اين سخنان را نشانه عدم عقب‌نشيني و كوتاه آمدن ايشان دانست و نوشت: «سخنان او نشان‌دهنده آن است كه به هيچ‌وجه حاضر به عقب‌نشيني از مواضع پيشين و سازش با مخالفان داخلي و دولت‌هاي خارجي نيست.» گنجي، افزود: «آيت‌الله خامنه‌اي در سطح بين‌المللي نيز به هيچ‌وجه قصد عقب‌نشيني در هيچ يك از امور محل نزاع را ندارد. «عظمت‌طلبي اتمي» از طريق پروژه هسته‌اي بي‌وقفه دنبال شده است و مي‌شود. تنها مانع كار، تحريم‌هاي جهاني است؛ تحريم‌هايي كه مانع صدور تكنولوژي با كاربرد دوگانه به ايران مي‌شوند. با اين‌همه، كوچك‌ترين عقب‌نشيني در مواضع و رفتار او ديده نمي‌شود. اين امر معلول چند علت است.»

اكبر گنجي، دلايل اقتدار و عدم عقب نشيني مقام معظم رهبري را چنين برشمرد:

«اول- رسالت الهي نايب امام زمان: ...آيت‌الله خميني بارها اين سخن را تكرار مي‌كرد كه اين نظام بايد به ظهور حضرت حجت منتهي شود. آيت‌الله خامنه‌اي نيز چنين مقصدي را دنبال مي‌كند.

دوم- بهترين دفاع، تهاجم است: آيت‌الله خامنه‌اي هميشه مدافع اين استراتژي بوده است. او مدعي است هرجا كوچك‌ترين تزلزلي صورت گرفته، دول دشمن غربي پيش آمده‌اند، اما هرجا رفتارها تهاجمي بوده، آنان عقب نشسته‌اند و پيروزي نصيب ايران شده است.

سوم- ناتواني جهان غرب:مطابق اطلاعات و تحليل ايشان، دول غربي نه تنها در موقعيتي قرار ندارند كه ايران را مورد تهاجم نظامي قرار دهند، بلكه خود به شدت گرفتار بحران‌هاي اقتصادي و شورش‌هاي اجتماعي‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.682 seconds.